Telefonia i VoIP

Telefonia VoIP oferuje bardzo dobrą jakość w atrakcyjnych cenach, żeby móc z niej skorzystać potrzebujemy tylko konta u dostawcy usługi VoIP, łącza internetowego oraz ewentualnie bramki VoIP. Polecamy bramki firmy Linksys (Cisco SmallBusiness) PAP2T.

Integracja lini miejskich PSTN oraz linii VoIP w centralach IP-PBX.

Isnieje możliwość integracji linii miejskich PSTN oraz linii VoIP w nowoczesnych centralach IP-PBX. Rozwiązanie umożliwia podłączenie dużej ilości linii miejskich bazujących na technologi VoIP oraz wykorzystanie ich do obsługi rozmów wychodzących oraz linii miejskich PSTN do obsługi rozmów przychodzących oraz faksu. Linie miejskie PSTN mogą również jako linie awaryjne dla ruchu wychodzącego w przypadku awarii łącza internetowego.

Centrale IP-PX umożliwiają wykorzystanie tradycyjnych telefonów analogowych oraz telefonów IP. Przykładem takiej centrali jest np. Grandstream GXE 5024, umożliwia podpięcie dwóch lini miejskich PSTN poprzez złacza FXS oraz czterech telefonów analogowych poprzez złacza FXO i telefonów IP obsługujacych protokół SIP np. GXP 2000

Centrale abonenckie PBX

W naszych instalacjach stosujemy rozwiązania firmy Platan.
Dostępne są centrale dla 10, 16, 24, 44, 128, 520, 600 użytkowników, osobnym produktem są trakty IP oraz VoIP.