Usługi informatyczne dla firm

Microsoft Active Directory

Stałe wsparcie IT

Oferujemy profesjonalne wsparcie IT dla przedsiębiorstw na terenie Krakowa i okolic, zarówno usługi on-line [za pomocą team viewer] i lokalne on-site. Zapewniamy solidne kompetencje, terminowość, oraz pełną legalność usług i rozwiązań.

Sieciowe usługi katalogowe Active Directory

Oferujemy konfiguracje i wdrożenia Active Directory, usługi katalogowej firmy Microsoft, organizującej i umożliwiającej scentralizowane zarządzanie komputeami i użytkownikami podłączonymi do jednej sieci lokalnej. Domena Active Directory zapewnia min. możliwość zarządzania instalowany i użytkowanymi przez pracowników dostępami, zasobami i programami.

Serwery sieciowe Microsoft Windows server

Instalujemy i konfigurujemy serwery w oparciu o platforme Microsoft Windows server, konfigurujemy maszyny wirtualne w oparciu o technologię wirtualizacji Hyper-V, ustawiamy Active Directory, serwer terminali terminali i usługi pulpitu zdalnego [remote desktop]. Konfigurujemy serwer plików, i kopii danych,

Wirtualne sieci prywatne – rozwiązania VPN,

Konfigurujemy VPN zapewniające bezpieczny szyfrowany dostęp do danych (pulpitów zdalnych, czy zasobów księgowych)w oparciu o rozwiązania programowe lub sprzętowe wbudowane w routery, czy oparte o linuksowe rozwiązania Raspberry PI.

Sieciowe rozwiązania biurowe, obsługa i wdrożenie MS Office 365

Wdrażamy, konfigurujemy i szkolimy z rozwiązania aplikacji chmurowych (Software-as-a-service) od firmy Microsoft w formie usługi miesięcznego abonamentu

Sieci LAN

Instalujemy, projektujemy i konfigurujemy sieci LAN, WiFi, miedziane, światłowodowe 1/10 Gbit. Wykonujemy konwersję serwerowni i rozwiązań informatycznych do wyższych prędkości.

Wsparcie dla oprogramowania

Świadczymy wsparcie dla sieciowego oprogramowania użytkowego Comarch Optima, Insert, Sage Symfonia, enova365, Eset, Ferro Backup  i inne, wykonujemy instalacje, aktualizacje, integracje z Saldeo Smart, konfiguracje oprogramowania użytkowników, współpracę z bazami danych, systemami operacyjnymi i urządzeniami peryferyjnymi. Obsługujemy oprogramowanie z grupy CAD.

 

 

Od 1994 roku nieprzerwanie świadczymy usługi Informatyczne.

stale podnosimy kwalifikacje i rozszerzając kompetencje, by w coraz większym stopniu zaspokajać potrzeby zwiększających się wymagań Klientów.
Ratio to:
▪ Certyfikaty Microsoft i Cisco
▪ Partnerstwo Dell i HP
▪ kompetentna obsługa
▪ terminowa i szybką reakcja
▪ serwis zdalny i na miejscu
▪ usługi jednorazowe lub umowa serwisowa
▪ bezpośredni kontakt telefoniczny i mailowy do Informatyka
▪ wieloletnie doświadczenie – znajomośc nowych jak i starych programów i
▪ znajomość potrzeb informatycznych i specyfiki wielu branż
▪ elastyczny czas pracy
▪ oszczędność czasu
▪ gwarancja jakości
▪ zgrany zespół

 

Działamy

W promieniu 50 km od Krakowa, min. Kraków, Niepołomice, Wieliczka, Bochnia, Myślenice, Skawina, Wadowice, Chrzanów, Trzebinia, Olkusz, Słomniki, Oświęcim, Wolbrom, Dobczyce, Gdów, Kalwaria Zebrzydowska, Zator, Proszowice

Usługi IT i Teletechnika obszar działania Kraków i okolice

 IT Lista typowych usług Informatycznych realizowanych w Krakowie i okolicach 

 

Informatyczne umowy serwisowe i usługi jednorazowe

 ▪ Administrowanie serwerami i całą infrastrukturą sieciową, zlokalizowaną w obiektach należących do Zamawiającego:
▪ dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego;
▪ zarządzanie serwerami i systemami operacyjnymi (Windows 2019 Server, Windows 2012 Serwer, Windows 2008, Windows 11, Windows 10, Windows );
▪ instalacje oprogramowania i doradztwo w doborze ;
▪ aktualizacje sterowników i oprogramowania;
▪ diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania;
▪ dobór platformy sprzętowej, komponentów i urządzeń peryferyjnych;
▪ wstępny kosztorys rozbudowy i modernizacji sprzętu i sieci ( w razie konieczności);
▪ instalacje i konfiguracje urządzeń peryferyjnych;
▪ naprawy konfiguracyjne;
▪ konfiguracje sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail;
▪ nadzór nad sprzętem komputerowym i okresowa konserwacja całego sprzętu komputerowego
▪ doradztwo w zakresie integracji systemów teleinformatycznych;
▪ wstępną ocenę uszkodzeń wszystkich urządzeń komputerowych będących własnością Klienta;
▪ wymianę materiałów eksploatacyjnych;
▪ wymianę uszkodzonych przyłączy sieciowych;
▪ diagnozę awarii sieci (zalecane działania, kosztorys wymiany sprzętu);
▪ doradztwo techniczne w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy sieci;
▪ tworzenie kopii bezpieczeństwa i archiwizacja;
▪ zarządzanie systemami i aplikacjami bazy danych MS SQL Server, MySql;
▪ zarządzanie stronami WWW
▪ tworzenie dokumentacji systemów informatycznych;
▪ opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym
▪ współpraca z firmami zewnętrznymi z którymi Klient będzie współpracował w trakcie trwania umowy IT;
▪  zarządzanie zasilaczami awaryjnymi UPS;
▪ ewidencja i zarządzanie licencjami i oprogramowaniem;
▪ planowanie polityki IT w firmie
▪ prowadzenie Help Desku dla użytkowników sieci w godzinach pracy Klienta;
b) Usługi serwerowe
▪ Serwis serwerów,
▪ Optymalizacja i rozbudowy serwerów (sprzętu i oprogramowania):
▪ Instalacje, konfiguracje i serwis sieciowych systemów operacyjnych:  Microsoft Windows serwer 2019 ,2012,2008 , linux
▪ Wirtualizacje serwerów (Microsoftowe Hyper-v, Linuksowe: KVM, Vmware),
▪ Serwery terminali,
▪ Konfiguracje usług typu pulpit zdalny
▪ Naprawy pogwarancyjne serwerów,
▪ Kopie danych i systemy backupu serwerów,
▪ Zabezpieczenia serwerów,
▪ Przenoszenie serwerów do centrów danych i wszystkie prace z tym związane,
▪ Dostawy serwerów
▪ Administracja serwerami

c) Usługi sieciowe
▪ konfiguracja routerów
▪ konfiguracje usług V-LAN
▪ tworzenie sieci rozległych opartych o łącza VPN
▪ administracja sieciami rozległymi, łączami itp
▪ tworzenie sieci VPN
▪ konfiguracja sieci WIFI

d) Usługi zabezpieczenia danych
▪ konfiguracje i dostawy urządzeń NAS (ang. Network Attached Storage)
▪ konfiguracje i dostawy ( dysków sieciowych)
▪ Konfiguracje systemów automatycznego i ręcznego backupu danych
▪ konfigurowanie kopii bezpieczeństwa
▪ usługa weryfikacji odtworzenia danych z kopii bezpieczeństwa

e) Usługi telekomunikacyjne
▪ konfiguracje i dostawy rozwiązań VoIP
▪ konfiguracje central telefonicznych i ich integracja z VoIP

f) Usługi informatyczne dla biur i instytucji
▪ dostawy i instalacje sprzętu
▪ naprawy i konserwacje sprzętu
▪ konfiguracja i wykonywanie kopii zapasowych
▪ administracja „informatyką” w biurach
▪ dostawy, instalacje, konfiguracja i naprawy oprogramowania, Windows 10, Windows 11 i starsze
• Płatnik
• MS Office
• Open Office Libre Office
• Comarch Optima
• Insert – Subiekt
• LEX
• inne oprogramowanie użytkowe
▪ Rozwiązania terminalowe dla aplikacji
g) Usługi serwisowe dla przedsiębiorstw:
▪ naprawa sprzętu komputerowego:
▪ utylizacja sprzętu

Realizacje i aktualności